Szállítási és fizetési információk

Szállítási információk:
Országosan a GLS futárszolgálat szállítja ki rendelésed házhoz vagy GLS csomagpontba, automatába.
A szállítási díjak tartalmazzák a kézbesítés napján történő sms értesítést és telefonhívást, illetve az  extra védelmű csomagolás díját is, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy a termékek épségben megérkezzenek hozzád.
Szállítási idő:
A rendelés leadását követően, 1-2 munkanap.
Szállítási díjak (házhoz):
  • 5.000 Ft alatti rendelés esetén: 2490 Ft
  • 5.000-10.000 Ft rendelés esetén: 1990 Ft
  • 10.000-15.000 Ft rendelés esetén: 1490 Ft
  • 15.000-20.000 Ft rendelés esetén: 990 Ft
  • 20.000 Ft feletti rendelés esetén:  INGYENES
Szállítási díjak (GLS csomagpontba)
  • 5.000 Ft alatti rendelés esetén: 2290 Ft
  • 5.000-10.000 Ft rendelés esetén: 1790 Ft
  • 10.000-15.000 Ft rendelés esetén: 1290 Ft
  • 15.000-20.000 Ft rendelés esetén: 790 Ft
  • 20.000 Ft feletti rendelés esetén:  INGYENES
Fizetési lehetőségek:
  • Bankkártyás fizetés OTP Simple Pay
  • Bankkártyás fizetés Barionnal
    • Ha nem sikerül a bankkártyás fizetés, ellenőrizd le bankodnál, hogy megfelelően be van-e állítva az erős ügyfélhitelesítés. Erről bővebben IDE kattintva olvashatsz.)
  • Banki átutalás
  • Utánvéttel készpénzben vagy bankkártyával a futárnál (Utánvét kezelési költség +490 Ft)

Péntekenként nem adunk fel csomagokat, hogy ne álljanak hétvégén a GLS depóban. A csütörtök délutántól vasárnapig leadott rendelések hétfőn kerülnek feladásra.

Fontos csomag átvételi infó!
Minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy épségben megérkezzenek a csomagok, de sajnos a leggondosabb csomagolás ellenére is előfordulhat néha sérülés a nem megfelelő gondossággal végzett szállítás során. Fontos, hogy átvételkor, még a futár jelenlétében ellenőrizd le a csomag tartalmának épségét. Amennyiben sérülést találsz, úgy a futárral jegyzőkönyvet kell felvetetni. Amennyiben utólag derül ki, hogy valamely termék megsérült, úgy fotók szükségesek a kartondoboz külsejéről, belsejéről és a sérült termékről is, csak így tudjuk benyújtani a kárigényt a GLS felé. Mindezt az átvételt követő 2 munkanapon belül szükséges jelezni felénk emailben a valentines@mogyorovaj.hu címen. Amenniyben a fenti feltételek nem teljesülnek, úgy sajnos kárigényt nem tudunk befogadni.

Kezdj el gépelni majd nyomd meg az ENTER-t a kereséshez

Kosár

Nincsenek termékek a kosárban.